insoymada
mga awit ug yawit sa kasingkasing bisaya

Meeting da pakirs

Mao ni among pobreng simbahan sa pinamungajan. wa ko kaila sa mga bata, apan giingnan ko sa nagtira niining hulagway nga ako kuno ning mga anak sa lain-laing babaye sa among lungsod, may nagsulti niya. hmmm… basin tinuod. dili imposible.Ā 

ang nagtira sa hulagway kapila na nagbalikbalik sa among lungsod. gisuong na niya tanang langob sa among bukid sa pagpangitag kwaknit. gilangoy na niya tanang sapa, lakip nang kanal sa atubangan sa among balay (i told you not to drink!). suod na sila sa akong inahan, katong-its na niya among mga silingan. best fwend na sila sa akong lolang nag-glutathione.

karon, ako napud ang mobisita sa ilang lungsod sa mindanao. kung ugaling may relevance ang hulagway nga simbahan sa akong pagbisita sa ila, wala nako tuyoa. sheyt, mag-meet da pakirs nako ko mga bay!!!

in da mintaym, off-line ko mga upat ka adlaw. kung di na ko kabalik, subaysubaya lang ang tilingbang sa kampana.

12 Responses to “Meeting da pakirs”

  1. praning! unsay kampana?????? sheyt.

  2. no comment ko ani.

    pero ganahan ko mu comment ka ani:

    http://www.rollingstone.com/news/coverstory/20947527/page/2

  3. bitaw oi. good luck insoy…meeting the parents!!! giant steps na. unahan pa diay ko nimo ani sa simbahan. oo kay murag larga na pud ko soon, maka-abot pa kaha ko sa imong kasal. bwahahaha.

    if that’s the case, happy birthday! hehehe. ^_^

  4. best wishes insoy! šŸ˜‰ hehehe

  5. mag-minyo naka soy?

  6. tingaling-ngaling…aw..ding-dong diay..hehehe šŸ™‚
    tingaling for the kids..dingdong for you sir.. šŸ™‚

  7. hello sir insoy musta?dugay2x na jud ko wala ka visit dri dah..musta lang ko sa mga tao diri..:) pila man na ka bata naa diha?lima?hmmm….hehe dili imposible?hehehe..hi rei, clarence batang buotan..diri nalang ko mo coment kay gitapulan na ko mag internet..hehehe..hello maam ech..mag minyo na mo?hehehe..

  8. waaaah! meet the parents na jud soy! ah yeah!
    wiiieeeee! na-excite ko sa mga kampana, hahahaha!
    sa reception ra ko muderetso ana! wooot! wooot!

    hi bai peert! ugma nko mularga balik dha..
    6:30pm akong flight… wala koy puy-an dha kai nibalhin na mn akong mga kauban sa balay mao nang dretso sa ko sa labangon, sa akong angkan didto, hahaha!

  9. unsay kasal? kang kinsa dawng kasal noy? wahehehe

  10. ha? kinsay kaslon?? kaslon na ka ech?? what da pak(irs)! šŸ™‚

  11. unsa ning istoryaha oi! pagklaro noy! kaslon na ka?? kang kinsa?? wat da pak gyud!

  12. simbahan man ni namo oi…


Leave a Reply

