insoymada
mga awit ug yawit sa kasingkasing bisaya

Missing poster found

I hate you rey siasar aka suedemonkey for posting this in your blog.  Pero sa tinuod lang, gimingaw pud ko gamay sa banda. Gamay lang ha. 🙂

13 Responses to “Missing poster found”

  1. sayang wala ko ka kita ani na gig..wapa ko kabalo sa mga gig sa missing..september pa sa sad mi nag ila ni sir eimer.. 🙂 thnks sir insoy sa pag link nimo sa ako site..salamat kaayo..sensya na kay dili na kaayo ko ka visit sa imo blog kay wala na ko connection..nibalhin man gud ko then wala pa ko naka pa connect ug usab..hi sa tanan naa diri..maam ech hello..rei, clarence,batang buotan tibor and sa tanan.. 🙂 thnks sir enz.. 🙂

  2. I miss Missing Filemon. Thanks God, MF remains in my heart forever.. Dili siya mawala.

    ….Sinesine sa bata pa
    Di na unta matapos pa
    Bisan pa man sa pagdagan sa panahon
    Lantawon mga eksena nga molabay ….

  3. hi peert. yup, 2006 is loooooonnnng time ago already. 🙂 salamat bai ninghapit ka’g balik diri. ayoayo.

  4. batang buotan, salamat bai. 🙂 nindot balik-lantawon ang kagahapon…

  5. bai, pasensya na, kinahanglan jud nako i post ang poster sa usa sa mga paborito nako nga banda ug malipayon ko nga naamigo nako ang usa ka maayo manulatay ug kanta. ikaw na bai. IKAW!

  6. @rey. naglagot ko nimo bai, naglagot, NAGLAGOT. bai, tagay ta na.

  7. hoy praning! mao na diha! sige lag tagay! ang akong sushi??? paet.

  8. gimingaw ku anang bandaha ug DAKO!

  9. hai… huwat ra ta sa sunod na balita…
    maynta mugawas ang third album nya balik ang MF…
    kai daghan mi na gimingaw jud ani na bandaha…

  10. rei, jek, mga taga manila, kanus-a man mo mouli diri cebu?

  11. ech, salig lang ka bag-o ka’g sakyanan dah. 🙂 biliba praning oi. congrats.

  12. hmmm… mga may tingali.. last week of may or first week of june..
    hatagi kog pamlete, uli dayun ko! hehehe.. seryoso ko..hehehehe.

    “ech, salig lang ka bag-o ka’g sakyanan dah. 🙂 biliba praning oi. congrats.”
    -waaaah! naa nay chuquick si chiloy?! paytera gud! maki-hitch ko h?!
    bigtime na, pa-cheeseburger ka naman! burger! burger! burger!


Leave a Reply

